Slavnostní otevření dálnice D3 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí
Videa zobrazují slavnostní otevření dálnice D3 a průběh realizace stavby nového dálničního úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí v letech 2010 - 2013.
Videoprezentace nově otevřeného úseku D3 Tábor - Veselí nad Lužnicí
Součástí videa je mimo jiné i slavnostního otevření dálnice D3 a rychlostní silnice R3 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí, které proběhlo 27. 6. 2013.
Realizace dálnice D3 v období srpen - listopad 2011
Stavba dálnice D3 v úseku Tábor – Veselí nad Lužnicí zahrnovala také výstavbu několika mostů: most přes Habří potok, most přes rybník Koberný, most přes údolí Kozského potoka, most přes výpust rybníka starý Kravín, most přes silnici Chýnov – Planá nad Lužnicí, most přes Myslkovický potok a dálniční most u Veselí nad Lužnicí. Na most přes rybník Koberný o délce 574,2 m, šířce 29,1 m a výšce mostu nad terénem 15,4 m byl dodáván lehce zpracovatelný beton v celkovém množství 26 675 m3. Do základů byl použit beton C25/30 XF3, XA2, do pilotů C30/37 XA2, do pilířů a na římsy C30/37 XF4, XD a do nosné konstrukce C35/45 XF2.
Výstavba dálnice D3 a rychlostní silnice R3 - 2010
Na realizaci dálnice D3 a rychlostní silnice R3 v úseku Tábor – Veselí nad Lužnicí v délce 25 km bylo potřeba cca 193 100 m3 betonu. Na nepřetržitých dodávkách transportbetonu se podílely betonárny společnosti Českomoravský beton v Táboře, Soběslavi a Jindřichově Hradci, jejichž součástí byly také služby v oblasti čerpání a dopravy betonu. Cement a kamenivo na stavbu dodával Českomoravský cement a Českomoravský štěrk.