Mix hlavním motivem billboardové kampaně
„Mixy“, nebo správně řečeno autodomíchávače brázdící české silnice jsou pro výrobce betonu už samy o sobě prezentací. Jejich barevné provedení prezentuje jednotlivé prvky firemního designu. A čím víc jich potkáte, tím lépe, protože to svědčí o velkém počtu objednávek. Pokud jde o jednoho z největších výrobců transportbetonu na českém trhu, jakým je skupina Českomoravský beton, lze potkat zeleno-šedo-bíle dekorované vozy víc než často. Ústředním motivem vizuálů jarní outdoorové kampaně skupiny Českomoravský beton se i z těchto důvodů stal autodomíchávač. Ten je totiž navíc i symbolem služeb, které dodávka transportbetonu zahrnuje, a to dopravy a čerpání. Letošní kampaň úzce navazuje na úspěch outdooru v loňském roce.
Billboardy i bigboardy s motivem autodomíchávače na betonovém pozadí se objeví v jarních měsících v celkem 10 největších městech České republiky, a to u hlavních tahů. S loňskou kampaní spojuje tu letošní jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan: „Beton až do domu“. Jejím cílem je informovat malé stavebníky a investory, ale i menší realizační firmy, že mohou nechat výrobu, dopravu i čerpání betonu na profesionálech.
Sdělení doplňuje odkaz na hlavní obchodní a informační portál skupiny Českomoravský beton www.transportbeton.cz.Návštěvníci zde na jednom místě rychle a snadno najdou všechny potřebné informace z oblasti výroby, dopravy a čerpání čerstvých betonových směsí. Prostřednictvím on-line poptávkového systému lze zaslat poptávku na zvolenou betonárnu nebo obchodníka. Zadávání poptávky je jednoduché a umožňuje rychlou orientaci v komplexní nabídce produktů a služeb. Českomoravský beton garantuje odpověď do dvou pracovních dnů od obdržení poptávky.
Souběžně s outdoorem začíná také on-line kampaň na portálech Seznamu a Centrum Holdings, konkrétně zaměřených na bydlení a stavbu, a dále printová kampaň v titulech o bydlení a životním stylu i v médiích zaměřených na odbornou stavební veřejnost. Kreativu si skupina Českomoravský beton tentokrát zajistila in-house, outdoorové plochy nakoupila FAMEDIA s. r. o.